.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شریعتمداری خطاب به احمدی‌نژاد:‌ مشایی را از خودت دور کن

حسین شریعتمداری معتقد است: «متاسفانه جناب آقای احمدی نژاد با وجود امتیازات برجسته و بعضاً منحصربه فردی که دارند و به قول رهبرمعظم انقلاب، دولت ایشان بهترین دولت از آغاز مشروطه تاکنون است، گاه- و البته به ندرت- اقدامات شتابزده‌ای نیز دارند».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب،‌ مدیرمسئول کیهان طی یادداشی در شماره روز سه شنبه این نشریه افزوده است:‌ «از جمله موارد یاد شده، الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که این روزها اعتراض دوستان را به دلسوزی و مخالفان را به سوژه‌یابی برای مخالفت در پی داشته است».

شریعتمداری ادامه داده است: «این الحاق به لحاظ جایگاه تعریف شده دو سازمان یاد شده کمترین توجیهی ندارد و گردش کار آن نیز قانونی نبوده است و باید پرسید مگر "حج و زیارت" از مقوله "گردشگری"! یا "صنایع دستی"! است که به سازمان گردشگری سنجاق شود؟! آن‌هم به عنوان زیرمجموعه این سازمان؟! کاش جناب احمدی‌نژاد که در اخلاص و تاکید عملی و نظری ایشان بر پیروی از حضرت امام(ره) تردیدی نیست، قبل از تصمیم به این الحاق، نگاهی گذرا به جایگاه حج و زیارت در کلام امام(ره) که برگرفته از کلام خداست، می‌انداختند تا مغایرت اقدام اخیر خویش با نظر امام راحل(ره) -که اصلی‌ترین معیار اصولگرایی است- را درمی‌یافتند».

مدیرمسئول کیهان معتقد است: «رئیس محترم سازمان میراث فرهنگی اگرچه می‌توانند در چرخه مدیریتی دولت، صندلی مناسبی داشته باشند ولی با توجه به سوابق و عملکردی که طی چند سال اخیر داشته‌اند، به یقین شرایط لازم برای تصدی امور حج و زیارت را ندارند. چگونه می‌توان مسئولیت خطیر حج را که به قول حضرت امام(ره) برائت از مشرکین یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن است، به شخصی سپرد که علی‌رغم نگاه اسلامی، قانونی و حقوقی امام و رهبری و نظام، صهیونیست‌های غاصب و ساکنان خونخوار فلسطین اشغالی را "مردم اسرائیل" می‌داند؟! و اظهارات نسنجیده دیگری که شرح آن از محدوده این وجیزه بیرون است».

شریعتمداری افزوده است: «نگارنده با اطمینان و براساس اظهارنظرهایی که به گوش خود از برخی اعضای محترم کابینه و نزدیکان فداکار و دوستدار جناب آقای احمدی‌نژاد شنیده است، می‌داند که بسیاری از آنان نه فقط از جناب مشایی- به دلایل گفته و ناگفته- دل خوشی ندارند، بلکه از حضور برجسته ایشان در کنار رئیس جمهور محبوب خود خون دل هم می‌خورند! و درباره نظر توده‌های مردمی که عمیقاً به آقای احمدی‌نژاد علاقه دارند و از حضور ایشان در جایگاه ریاست جمهوری به خود می‌بالند نیز پیشنهاد می‌شود، در هر میدانی که خود می‌پسندند دست به یک نظرسنجی بزنند. و البته اندک کسانی که به بیماری تملق دچارند- و به یقین موردپسند رئیس جمهور اصولگرا نیستند- حساب جداگانه‌ای دارند. اشتباه نشود، سخن این است که آقای مشایی برای جایگاه یاد شده مناسب نیست و مناسب نبودن یک فرد برای فلان جایگاه به معنای نفی صلاحیت ایشان در امور دیگر نخواهد بود».

شریعتمداری ادامه داده است:‌ «با توجه به آنچه گذشت مصلحت آن است که برادر عزیزمان جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد اولا ؛ الحاق مورد اشاره را لغو فرمایند و ثانیاً ؛ آقای مشایی را در جایگاه مناسب ایشان بگذارند نه آنکه همه جا در کنار خویش بنشانند».


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.